torsdag 8 juli 2010

Ååå du då!




Sitter här o gäspar och får nog snart hämta tandpetare till ögonen.
Jag kan ju säg att jag hoppades lite på sämre väder idag, ville sova. Men eftersom de e soligt och fint, så ska vi till norje. Så jag var tvungen o köra magge till jobbet.
Ska gå bort till maxi om en liten stund, handla frallor o gå inom Keijo o säg att bilen måste in igen. Jävla skrothög för fan! För ett par veckor sen fick de byta katalysatorn.. kul.. o tur hade jag att inte lamdan gått också. Men de låter inte bra i motorn, de låter som om nåt fnätter.. o så på midsommar så tappade vi ena backspegeln påväg till Kstad.. skulle titta i den, o så va de ba svart.. haha :) O nu är de nåt som skrapar, säkert bromsarna.. jag mår illa av tanken hur mkt en ful bil kostar!

Jaja.

På lördag ska vi till Tyskland.. de ska bli såå kul! Stumpa ska vara hos mummi.
Ska lämna henne redan på fredagkväll. Gud va jag kommer sakna henne, o när jag får lite alkohol i mig så lär jag lipa! Nej jag måste hålla mig! :) Men de ska bli spännande.. undra hur jag o alkohol fungerar nu förtiden :)

Igår kom ukki o hälsade på, o så grillade vi här ute.

Nej nu låter de som stumpa vaknar, så dags o mata o sen bege sig.
Herrå på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar