tisdag 6 juli 2010

Underbara!

Nöjd när hon åker vagn me pappa :)

Ja Leya är ta mig tusan helt underbar :P
Skulle köra Magge till jobbet imorse, o stumpa sov.. försökte försiktigt lyfta henne ur sängen ner i bilstolen, hon vaknade.. o log.. hon log och skrattade som en toke :) Det gör mig så lycklig! Hon pratade hela vägen till vilshult.. helt morgonpigg ;)
Nu ligger hon här i soffan o försöker käka upp sin hand, o så klöks hon. Haha :)

Om ett par timmar ska vi till Kstad.. de jag ser fram emot mest e buffén på rosegarden.. namnam :)
Hoppas himlen spricker upp o solen kan titta fram.

Imon ska jag klippa mig.. blir nog o ta bort en bit av de törra håret.
O torsdag skulle nog Pekka o Pirkko hyra finnabastun, så grilla lite körv blir de där.. badkruka som jag e så blir de nog inget bad för mig :)
Då ska Leya äntligen få träffa Petra, Perttu o Ida me?

Har finally bokat dop, vi har inte vetat om vi velat ha dop eller bara namngivning, men bestämde oss nu för dop, i kyrkan. Prästen skulle ba kolla upp me chefen om de passar me vaktmästare och musiker.
Så då blir de dop och 30årsfest på samma dag. Passar bra :)


Frulle nu. Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar