måndag 12 juli 2010

Fyye



Godmorgon.
Vilken klibbig dag, och igår ska vi inte prata om.
Himskt va de åskade inatt.

Imorse va jag o Leya borta hos Keijo o lämnade bilen. Höll på o svettas ihjäl påvägen hem. Nu får vi hoppas dom fått hem rätt bromsar, i fredes var de fel.

Lite senare ska vi hem till Sara, va kul de ska bli o träffas me alla mammor o barn :)

I lördes var vi som sagt i Tyskland.. de va trevligt me en liten trip. Jag o alkoholen funkade bra, drack några alkoläsk.. jag har varit sugen på o röka senaste tiden.. så när vi kört på båten o folket skulle röka, så tog jag ett bloss.. o fy fan, det va de vidrigaste.. de va verkligen som o slicka ett askfat, så de ska jag aldrig göra om! Tur att de va så äckligt! :)
Saknade Leya hela tiden, när vi kom hem så körde Johan oss så vi kunde få hem vår lilla fis.

Nu måste jag göra mig redo, snart kommer Emma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar