tisdag 13 juli 2010

Tjötte!

Leya fick nya solisar av mummu igår :)

Jaa, jag bad Magge ta Leya under natten, o hon vaknade halv 4 o jag försökte väcka honom.
Jag vaknar alltid så fort hon piper till, och hinner oftast alltid upp innan hon börjar gråta. Men han.. nej.. sen letade han efter lampan som jag har under sängen om jag behöver se :D Men den hittade han inte, så medans han letade efter den o Leya var lissen så fick jag upp o gå blanda mat. O då hade hon redan hunnit vakna riktigt, så hon var vaken ett tag efter maten innan hon somnade igen.
Nästa var halv 8.. jag försökte väcka honom o sa att hon e hungrig nu.. men ingen reaktion. Så då fick jag upp igen. Ah.. jag är tröttare än jag brukar vara, tror jag ska nöja mig me o gå upp själv på nätterna hädanefter. Men får hoppas hon börjar sova hela nätter igen snart :)
Försökte somna igen, men hon ville ba snacka, nu ligger vi här i soffan o hon somnar när som.

Blir nog havet idag. Solen skiner så fint :)

Mammaträffen igår var jätte trevligt! Hade kunnat ses varje dag :) Så vi får hoppas alla kan snart igen.

På fredag ska stumpa få 3mån spruta.. hoppas hon inte blir alltför lissen i ögat.

ÅÅ jag beställde en ny skötväska igår.. längtar tills den kommer :D Den jag har nu är så liten o inga bra fack o fickor. Så jag hoppas denna e bra, lär den va :)

Nu ska jag packa, o se om Magge vill iväg snart. Jag är rastlös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar