fredag 16 juli 2010

Thank god it´s friday!

Är så skönt o va hemma o inte jobba i denna värmen! Jag håller på o svettas ihjäl så fort jag rör mig, har blivit en riktig svettis efter graviditeten.

Igår var jag o Annika på liljas me våra små kikkor. De e så kul o träffas! :)
Efter de så va jag hos pappa en runda, o gick ner o hälsade på farmor. Hon har längtat så mycket efter Leya :)

Idag ska vi till BVC me stumpa.. hoppas de går bra!!
Sen vet jag inte om det är ok att åka till havet, får se hur stumpa är efter sprutorna? Men hon mår ju bäst vid havet, det har vi ju konstaterat :)

O eftersom det är fredag idag, så blir de thailunch innan BVC :)

Imon ska vi köra till Heidi o Simon, jag o Heidi ska ut på stan på kvällen o ha de trevligt.. :)

De får nog bli en promenad om en stund.
Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar